PREČO SPRÁVNE URČIŤ CIEĽOVÚ SKUPINU UŽ NA ZAČIATKU PROJEKTU?
- Swot analýza a analýza konkurencie, nám určí cieľové skupiny a presné zadanie pre architekta z pohľadu toho čo má kresliť.
- Správne určenie cieľových skupín už v počiatočnom štádiu projektu nám ušetrí čas a následne aj financie s prekresľovaním a prerábaním projektu v budúcnosti.
- Kvalitné úvodné nastavenie a zadanie je kľúčové pre maximalizáciu profitu z projektu.
U nás už dopredu vieme, kto bude kupovať danú nehnuteľnosť. Cieľovú skupinu vytvárame pre rôzne typy bytov individuálne.
Na základe štruktúry obyvateľstva daného regiónu vieme určiť, kde naša cieľová skupina pracuje a aká je jeho výška príjmu. Následne tak vieme správne zacieliť marketingovú stratégiu a nestáva sa nám, že marketingová kampaň na projekt ide mimo cieľovej skupiny, čo sa v praxi stáva veľmi často.
Kvalitné určenie cieľovej skupiny eliminuje zapracovávanie zmien počas celého životného cyklu developerského projektu.
CIEĽOVÉ SKUPINY PRE JEDNOTLIVÉ TYPY BYTOV V EXKLUZÍVNOM PROJEKTE V TRNAVE
Malé investičné 2KK byty, 43 m2 + 6 m2 balkón (199.285 €) Predbežná cena 4.220EUR/ m2 + 2.000 EUR/ m2 balkón a kobka
- Konzervatívni Investori (kúpa za účelom ďalšieho dlhodobého prenájmu)
- Manažéri, začínajúce mladé rodiny
- Stredná a vyššia príjmová skupina, vek od 35r.
- Minimálny čistý príjem osoby/ domácnosti: 2.075 €/mesiac
- Potrebné vlastné zdroje: 39.857 EUR
- Mesačná splátka hyp. + režijné náklady: 660 EUR + 94,50 EUR = 754,50 EUR/ mesačne
Menšie 3 izb. Byty, 69 m2 + 6 m2 balkón (303.031 €) Predbežná cena 4.085 EUR/ m2 + 2.000 EUR/ m2 balkón a kobka
- Rodiny s jedným dieťaťom
- Izba navyše (hosťovská, home-office)
- Vyššia príjmová skupina Vek klientov nad 35 rokov
- Minimálny čistý príjem osoby/ domácnosti: 3156 €/mesiac
- Potrebné vlastné zdroje: 60.606 EUR
- Mesačná splátka hyp. + režijné náklady: 1003 EUR + 133,50 EUR = 1136,50 EUR/ mesačne