HYPOBONUS
MGM Reality
Kariéra v MGM

CRM systém MGM & Callcentrum

Realitné Call- Centrum

Na profesionálnu komunikáciu s klientami a zaznamenávanie dopytu využívame vlastné interné realitné call-centrum s odborne vyškoleným personálom a bezplatnou telefónnou linkou. Pracovníci call-centra na základe callscriptu zaznamenávajú každý dopyt ako aj požiadavku do CRM systému, ktorý následne zabezpečí export týchto údajov JUST IN TIME cieľovému prijímateľovi informácie.

 

IT Podpora - CRM systém

Ako jeden z mála realitných sprostredkovateľov sme vytvorili  vlastný CRM systém na kompletnú správu dopytov ponúk a manažment pobočky, ako aj developerského projektu . Náš CRM je zameraný na maximalizáciu efektivity jednotlivých procesov ako aj na spokojnosť jej užívateľov- realitných maklérov, obchodných zástupcov a  projektových predajcov .

Namiesto pridávanie nadbytočnej práce pomáha s predajom nehnuteľnosti. Minimalizuje straty spôsobené nezapísaním dopytu, alebo odbitím klienta, pretože sa maklér práve nachádza na obhliadke, prípadne rieši inú dôležitú úlohu. Prenášame časť práce na klienta, ktorý si môže požiadať o obhliadku nehnuteľnosti priamo cez web. Tkatiež minimalizujeme čas potrebný na nahodenie nehnuteľností na ostatné realitné portále, vďaka automatickému exportu a obnove nehnuteľností.

V rámci realitnej skupiny MGM sa ďalej zameriavame aj na údržba a podpora v oblasti tvorby internetových stránok jednotlivých developerských projektov, prezentácií a pod.  

Na správu ponúk, dopytov, exporty, sledovanie efektívnosti maklérov a pod.  využívame náš vlastný  realitný softwear. S jeho implementáciou niesú spojené žiadne dodatočné náklady. 


Kumulovaním finančných prostriedkov, skúseností a profesionalizácie siete značky je možné ušetriť iba na IT technológiách vysoké čiastky a tie smerovať na iné aktivity podporujúce rozvoj kancelárie. Nakoľko s poskytovateľmi sú dohodnuté hromadné zľavy, kvalita a rozsah IT služieb ostáva zachovaná pri minimálnych nákladoch pobočiek siete.